Over Finzap

Boekhoudpakket Finzap

Het boekhoudpakket van Finzap is een gratis, online boekhoudpakket dat initieel is ontwikkeld voor kleine en middelgrote bedrijven. Door de koppelingen die wij kunnen aanbrengen, is het pakket echter ook goed te gebruiken voor grotere bedrijven. FinZap biedt vele mogelijkheden waardoor factureren (naar klanten) erg eenvoudig wordt. Doordat FinZap een op cloud-gebaseerd boekhoudpakket is, heeft u bovendien altijd en overal inzicht in uw facturen.

Werken met Finzap begint met het toevoegen van klanten aan uw account om een klantendatabase te genereren. Ook is het mogelijk om bepaalde handelingen, diensten of producten, gekoppeld aan een vaste prijs, aan uw Finzap account toe te voegen. Bij facturatie is het niet meer nodig om iedere keer de klantgegevens en producten in te voeren, maar u kunt de deze simpelweg uit uw aangemaakte databases selecteren. Uiteraard is het altijd mogelijk om de frequentie, prijs of het aantal uren van een handeling, dienst of product aan te passen. Mocht u een dienst of product willen factureren die (nog) niet in een database staat en/of die u niet vaak gebruikt, dan kunt u deze ook handmatig aan de facturen toevoegen. De BTW hoeft overigens niet handmatig te worden toegevoegd, maar wordt door Finzap berekend. 

Wilt u meer informatie over ons gratis boekhoudpakket? Kijk dan hier.